Известие

Collapse
No announcement yet.

нямам парно...:frown:

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нямам парно...:frown:

    колата е 1,6 боксер,понеже течеше,се наложи да сменя
    регулаторчето за топло и студено(това кранче,което се намира в краката,над педала на газта в дясно),след поставяне на новото колата загрява нормално,и двата маркуча са топли,но парно няма....
    размених маркучите,но отново същото...

    някакви предположения от какво може да е???

  • #2
    Въздух в радиаторчето, може би.
    A.Р.33 vl 1.4 2карба 90г. Няма я вече!

    Comment


    • #3
      Виж дали кранчето отваря напълно!
      Alfa Romeo 159 1.9JTDm 16v 150 07г.
      Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120 01г.

      Alfa Romeo 145 1.4TS JUNIOR 16v 103 98г.-ex.
      Aifa Romeo 156 1.8TS 16v 144 99г. ех.

      Comment


      • #4
        По скоро клапа не отваря.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          И аз това предположих но как да разбера?
          Другото което ми направи впечатление е .че и двата маркуча са топли,така ли трябва да е и има ли значение кои каде влиза?
          Дано не се налага пак да го разглобявам .че съм го залепил превантивно и с термоустоичив силикон !

          Comment


          • #6
            Така трябва да е! Да са топли и двата. Това показва, че минава спокойно антифриза.
            Приказвам по принцип, защото съм трисетитройкаджия!
            За детайлите слушай Тонов, Колев и другите патиланци!
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #7
              Или е счупена оста на клапата която прекарва топлия въздух през радиатора и вкарва само студен въздух, или ти е откачено жилото на клапата. Връткай с една ръка врътката за топло/студено и гледай долу какво става и да ле върти оста на клапата!
              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
              сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

              Comment


              • #8
                жилото не е закачено все още и връткам(топло/студено) директно от кран4ето на радиаторчето,но разлика няма

                За коя ос става на въпрос колега?Ако се намира в корпуса на клапана тои е чисто нов и малко ме съмнява да е счипена ,но не е и невъзможно
                Last edited by TRILL-KILLER; d.m.y г., 11:53.

                Comment


                • #9
                  Щом топлото влиза и излиза, но не духа, значи просто въздуха не минава през радиатора. Така че виж коя е оста която върти клапата, която променя въздушния поток веднъж през радиаторчето друг път го заобикаля!
                  СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                  сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                  Comment


                  • #10
                    колеги вие сигурни ли сте че бохера има И кранче И клапа да насочва потока на въздуха ! Не съм разглабял НЕЗНАМ но ми се струва съмнително затова питам, нормалните коли са или с кранче или с клапа при боксерчето как е ?
                    146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                    145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                    Comment


                    • #11
                      Кранчето е само заради климатика. Без климатика е достатъчна само клапа, която да насочва въздуха.
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #12
                        нещо ме будалкате , не мога да повярвам че от копчето (врътката) за топло и студено излизат 2 жила едното отива в кранче другото отива на клапа !!! Аз бих извадил лекичко маркуча които е на изхода на радиаторчето (кранчето е на входа) при запален двигател и пуснато парно
                        146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                        145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                        Comment


                        • #13
                          Погледни при педалите на всяко, типо/темпра/дедра без климатик и ще видиш че жилото минава през едно метално ухо с болче, което върти клапата и самия край там е комплект с едно лостче което стига до крана който е на другия му край. Това си е една мини лостова система. с жилото се отваря клапата и крана!
                          Прилагам и снимка от колегите от фиат форума:

                          При номер 1 е крана, а жилото стига над него където е клапата и оста която често се чупи. Така като дръпнеш жилото крана се отваря, заради лостовия механизъм, но клапата остава затворена и от там въздуха просто не минава през радиатора, а си влиза директно студен. Оправя се много гадно!!!
                          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
                            Погледни при педалите на всяко, типо/темпра/дедра без климатик и ще видиш че жилото минава през едно метално ухо с болче, което върти клапата и самия край там е комплект с едно лостче което стига до крана който е на другия му край. Това си е една мини лостова система. с жилото се отваря клапата и крана!
                            Прилагам и снимка от колегите от фиат форума:

                            При номер 1 е крана, а жилото стига над него където е клапата и оста която често се чупи. Така като дръпнеш жилото крана се отваря, заради лостовия механизъм, но клапата остава затворена и от там въздуха просто не минава през радиатора, а си влиза директно студен. Оправя се много гадно!!!
                            Няма такава клапа тая кола клапата с жилото която се вижда е с друго предназначение
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Аз преди нямах парно от ниско ниво на антифриза! Започни с това.
                              Lexus IS200

                              Comment

                              Working...
                              X